Subject: 7-1/21-23 Sinilille katastriüksuse ja lähiala detailplaneeringu vastuvõtmine ja avaliku väljapaneku korraldamine. Ametitele
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 14:19:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie: 08.04.2024 nr 7-1/21-23

Avalik väljapanek

Igavere külas asuva „Sinilille katastriüksuse ja lähiala“ detailplaneeringu 
vastuvõtmine ja avaliku väljapaneku korraldamine.

Raasiku Vallavalitsus otsustab võtta vastu ja avalikustada Igavere külas 
asuva “Sinilille katastriüksuse ja lähiala” detailplaneeringu (Autor: 
Skepast&Puhkim OÜ, töö nr 2021-0017, planeeringu ID 90752).

Detailplaneeringu vastuvõtmisega Raasiku vallavalitsus kinnitab, et 
detailplaneering vastab õigusaktidele ja valla ruumilise arengu 
eesmärkidele.

Detailplaneeringu eesmärk on kaheksa üksikelamu krundi moodustamine ja 
planeeringuala ulatuses Sinilille tee jaoks transpordimaa katastriüksuse 
moodustamine. Lisaks moodustatakse alast kaks ajutist krunti (10a, 10b), 
mida on hiljem võimalik liita Saunaküla tee lõik 3 maaüksusega (Männimäe 
tee). Transpordimaa krundile ehitusõigust ei määrata. Kõik kavandatavad 
krundid moodustatakse olemasolevast Sinilille maaüksusest lahutamisega.

Detailplaneeringuga on määratud elamukruntide ehitusõigused ja 
hoonestustingimused, kavandatud teed, määratud, liikluskorralduse, 
tehnovõrkudega varustamise ning haljastuse põhimõtted. Planeeringuala suurus 
koos servituutide vajadusega aladega on ligikaudu 3,3 ha.

Planeeritav ala külgneb põhjast Männiku katastriüksusega ning ulatub nurgaga 
11300 Lagedi-

Aruküla-Peningi teeni. Idast piirneb ala Männimäe teega, millest üle tee 
asuvad katastriüksused

Männimäe tee 1, 5 ja 7. Lõuna suunas jäävad üle Männimäe tee Velle ja 
Männimäe katastriüksused ning läänest on piirinaabriteks Pihlaka tee 2, 
Metsanuka ja Metsatuka katastriüksused. Planeeritav ala on hoonestamata. 
Tegemist on põllumaaga, kus puudub kõrghaljastus. Juurdepääsuvõimalused 
planeeritavale maa-alale on head.

Ala tehnovõrkude varustatus on puudulik ja kuulub lahendamisele planeeringu 
käigus. Planeeringuala lõunanurka ulatub Elektrilevi OÜ elektriõhuliin. Muid 
tehnovõrke alale ei jää.

Detailplaneeringuga kavandatud tegevused on kooskõlas Raasiku valla 
üldplaneeringuga, milles on planeeringuala juhtotstarbeks määratud elamumaa. 
Alal ei ole varasemalt kehtestatud detailplaneeringuid.

Detailplaneeringu on kooskõlastanud Elektrilevi, Raven OÜ, Päästeamet, 
Terviseamet, Transpordiamet.

Detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 25. aprillist - 9. maini 2024. 
Raasiku vallamajas ja valla veebilehel. Avaliku väljapaneku jooksul on 
kõigil isikutel õigus avaldada detailplaneeringu kohta arvamust. Arvamused 
palume saata elektrooniliselt [email-masked] või postiga aadressile 
Tallinna mnt 24, Aruküla, Harjumaa 75201.

Avaliku väljapaneku jooksul on paberkandjal materjalidega võimalik tutvuda 
asutuse lahtiolekuaegadel, elektroonselt endale sobival ajal. Soovitame 
detailplaneeringu materjalidega tutvuda elektroonselt. Menetlusdokumentidega 
on võimalik tutvuda Raasiku vallavalitsuses paberkandjal, kuid tungival 
vajadusel ja etteteatamisel saab Raasiku vallavalitsus korraldada ka 
menetlusdokumentidega tutvumise võimaluse elektroonselt. Täiendav info: 
Indrek Mikk,  <mailto:[email-masked]> [email-masked] või 
postiga aadressile Tallinna mnt 24, Aruküla, Harjumaa 75201.

Lugupidamisega

(allkirjastatud digitaalselt)

Toomas Teeväli
vallavanem

Koostaja:
Indrek Mikk
planeeringute spetsialist

tel +372 53501209
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <http://email.mg.raasiku.ee/o/eJxEzrFOBCEQgOGngU4yMwwLFBQXtbjWNxiW2TuiuGYXfX5jLK7_8-e7jK_7fsibfsjUdp06ri_FIwEk20pKqWarBSPSsmAIaO_Fg0rlSISybH6lVFMNmRITBBXabC8ExMCQETFDdsBVEsatcVsxBDEM4-YOkbO_fztVO_Q85aZPvRXjn8mpVFhj0yaZfIQqvEbDIP9YF1Mw_tUepX9uu2GYevz0U2Xo_LvNcnmEvwEAAP__VBlCRA>